Mosogatás más szemszögből


El gondolkoztam hogy vajon milyen lenne a mosogatás ha egy kicsit más környezetbe helyeznénk.
Az ihletet ez a kis videó adta.
Akkor hát lássunk neki.
Én, az igaz harcos neki indultam a csatának, hogy hősiesen legyőzzem ellenségeim.
Sokan álltak az utamba, sok bátor harcos, próbálta megakadályozni hogy harcom végére érjek, de mind kudarcot vallottak!
Ők pedig csak, jöttek, és jöttek, de én kitartóan ellenálltam, én az igaz harcos.
I’m a warrior, I’m!
Mocskosabbnál, mocskosabbak voltak, azt hittem már soha nem lesz vége az öröknek tűnő csatámnak, de nem féltem bemocskolni a kezem, mert tudtam hogy nem győzhetnek!
Előre hát, büszke harcos, mondtam magamban, előre a büszke csatába, a dicsőségért, a becsületért és a tisztaságért!
A rohamom és a győzelmi kiáltásom meg hozta a hatását!
Az ellenség fogyatkozott és visszavonulásra kényszerült.
Az ellenség táborából, már csak egyetlen bátor harcos maradt, de ő truly koszos volt!
Különleges fegyvereket kellett ellene bevetnem!
Be kellett áztatnom egy számára kellemetlen környezetbe és leforráztam!
Majd végül a tisztító tűz után, berakhattam a tiszta légiónkba.
We are victory and totaly defend the enemys!

7 thoughts on “Mosogatás más szemszögből

  1. helloka szerint:

    “We are victory” – mik vagyunk? Gyözelmek? De ha te nem ember vagy, hanem győzelem, nekem mindegy. “And totaly” – kis apróság, a totaly kettő “l”. Helyesen totally. “defend the enemys” – Megvéded az ellenséged? Normális vagy? Talán defeatre akartál gondolni. Enemys. Kis rendhagyóság. Az ipszilon ie-re vált át. Enemies. Tudom, kicsire nem adunk, nagyot meg leszarjuk! Ennél még a Google Translate is jobbat rak össze. És most valóban objektív voltam. Bármennyire is trollnak hiszel, a könyvek engem igazolnak.

    • Neo szerint:

      Azért a lényeget látom sikerült meg fogni a cikkből…

      • helloka szerint:

        Na neee. Komolyan ennyivel elintézed az utolsó mondatot? Vagy mikor Angliában segítséget kérsz, és nem értik, magadban dühöngsz hogy “látom sikerült a lényeget leszűrni…”?

        • Neo szerint:

          De nem Angliában vagyunk, és itt szabadon azt írok amit akarok, ez az én afféle személyes naplóm…
          Nem törekedtem nyelvi pontosságra, egy érzést akartam átadni, egy gondolatot.
          Az időszámításunk előtt 10000ben sem voltak igazán értető párbeszédek, az érzéseket a képi világgal illetve a szereplők hangsúlyozásával adták át.
          Ha igazán törekedtem volna a formai pontosságra, akkor még csak angolt sem írok bele, tudván hogy az angol tudásom közepes szintű.
          És igen, sajnálom hogy nem sikerült át adom számodra azt az érzést, ami a bejegyzésemet ihlette.

          • helloka szerint:

            Közepes angol? Ember, hol élsz? Ez maximum alapszint. Az is csak pozitívan értékelve.

            Az meg egy másik, hogy egy filmre hivatkozol mint forrás. Legközelebb a Matrix-ot hozod fel példának, arra hogy lehet repülni?

            • Neo szerint:

              Az én angol tudásommal te nem lehetsz tisztában, mert nem ismerjük egymást.
              Ami a filmet illeti, jó példa volt a posztra, mert itt sem az számított igazán mit írok, hanem az hogy át adjak egy akkor el ragadott érzést.
              Ha majd lesz olyan posztom ami a szabadsághoz kötődik vagy olyan dologhoz amihez példát kell felhozzak hogy jobban érthetővé váljon, igen lehet felhozom a mátrixot.
              Mindent a maga kontextusában kell értékelni.
              Ugyanakkor én mindig azt mondtam, ha valakinek nem tetszik az amit csinálok, nem kell engem követni.
              Ott van még millió és egy youtuber, egyik-másik még sokkal jobb is nálam, tessék akkor őt követni.
              Én el vagyok magamban 😀

              • helloka szerint:

                Nem kell egy FBI profilozónak lennem hogy megállapítsam valaki angoltudását nagy vonalakban.

                Magadban is megvagy? Ott van a jegyzettömb, abba lehet irkafirkálni, nem kell érte fizetni, tárhely se fogy el, nem is trollkodok. Nem érzem logikusnak 🙂

Vélemény, hozzászólás?

