OVS: A film


El készült az OVS a film nevű művem, melyet a youtube sikeresen el rontott, ezért nem bízva a véletlenre, most közzé teszem a saját lejátszónkkal, mert azzal működik, a youtubeéval meg nem:D
http://www.neocsatblog.mblx.hu/embeds/OVS.html
Pár rendezői instrukció a filmhez:
Igen, tudom, nem lett hibátlan, hemzseg a rolling shutteres és a helyesírási hibáktól, nem beszélve a rasztereződéről, és a helyenkénti torz hangminőségről.
De ebben a videóban már így is olyan mértékű és mennyiségű munka van, amit egy laikus nehezen lát meg, én azonban tudom, hiszen én dolgoztam vele.
De amúgy sem érdekel igazán, még mindig magamért videózom és nekem tetszik ez a videó.
Látok benne egy csomó új technikát, fejlődést a régi videóimhoz képest és ez jó érzéssel tölt el.
Akinek ez nem felel meg, sajnálom.
A rendelkezésre álló időmből és eszközeimből ennyit tudtam kihozni.
(Arról már ne is beszéljünk hogy a kamera, amivel dolgoztam lemerült, ezért kénytelen voltam Péterrel, az interjút a mobilommal le forgatni.
Erre csak ennyit tudok mondani:
https://www.youtube.com/watch?v=OfUpHau3JaA )

2 thoughts on “OVS: A film

  1. belfereg szerint:

    Ügyi vagy, de szerintem azt a szöveget ne erőltesd. Mármint, hogy “tele van ilyen-olyan hibákkal, de ennek ellenére kurva jó lett” Érted, végülis a helyesírási hibákat kijavíthattad volna, a hangot utólag valamennyire editálhattad volna, vihettél volna egy 1000FT-os mikrofont, rángathattad volna kevesebbet a kamerát és gondoskodhattál volna róla, hogy ne merüljön le idő előtt. Amúgy viszonylag értelmes dolgokat kérdeztél.
    Én mondjuk az összes ilyen YT-celebtől hányok, de ez mellékes. A színvonalat az is mutatja, hogy az átlagéletkor olyan 12 körül lehetett. Jól látom?

    • Neo szerint:

      Így 2 napi munka és feliratozás után már semmi erőm nem volt kijavítani a helyesírási hibákat.
      A hangot valamennyire editáltam is, csak jobban nem lehetett veszteség mentesen szűrni…
      És hova dugom a mikrofont?
      A kamerámba nincs mikroport…
      Külön venni a hangot, pedig elég merész próbálkozás, tekintve hogy utólag igazítani kell a hangsávot és még így sem lesz tökéletes.
      Nem rángattam, a lépéseim miatt, rángatózik a kamera.
      Tehát amikor lépsz keletkezik egy mikro rezgés, és ez mivel egy gyorsított felvétel, ennél ez erősebben látszik, mivel közelebbiek a képkockák.
      A kisgyereknél meg lökdöstek hátulról…
      Gondoskodtam, teljesen feltöltve indultam neki az útnak, a kamerám eszik borzasztóan sok áramot.
      Változó korosztály volt.
      A kor pedig nem feltétlen jelent éretleneket.
      Lehet találni a korához képest érett 12 évest is, ahogy felnőttből is lehet találni gyerek szinten lévő embert.

Vélemény, hozzászólás?

