Étterem ötlet


Nem régiben a Moszkva téren beültem a mekibe egy kicsit.
Picit fáradt voltam, mert keveset aludtam előzőnap….
Lehajtottam a fejem az asztalra,de nem aludtam,csak pihentettem a szemem.
Kb 10 perc múlva jött az üzlet vezető, és szólt hogy ne aludjak…
Azt, most hagyjuk hogy erről mi a véleményem…
Inkább beszéljünk arról,hogy ha egy étteremben nem lehet megpihenni egy pillanatra,akkor kell létrehozni egy olyan éttermet/kávézót ahol ez lehetséges.
Ahol lehajthatod a fejed egy percre,anélkül hogy bárki zavarna.
Ez persze üzletileg is megtérül,mert utána valószínű vásárolsz majd egy kávét 🙂
Valami olyasmi helyet képzelek el,ahol az asztalokban van egy luk,a szélei kivannak párnázva és abba részbe,ha lehajtod a fejed tudsz pihenni pár percet.
Lenne egy ilyen VIP vendég szekció is, ahol kapnál egy hangszigetelt szobát és nyugodtan egyedül tudnál lenni a gondolataiddal,ha szükséged lenne valamire, csak csengetsz és hozzák(persze a szoba részért már fizetni kell).
Az árakat megfizethetővé kell tenni,átlag munkások számára,akik 8-12 órát güriznek átlagban,ugye elsősorban nekik készülne a hely.
Szerintem van benne üzleti lehetőség,remélem valaki megvalósítja 🙂

Reklámok

4 thoughts on “Étterem ötlet

  1. McWaine szerint:

    Valószínűleg azért nincs mert nem lenne rá akkora igény.
    Ha valaki fáradt akkor menjen haza pihenni.
    Elhiszem, hogy fáradt az ember 8-12 óra munka után, de azért legyen már benne annyi tartás, hogy nem dobja el magát akárhol.
    Hazamegy és otthon pihenhet.
    Nem kell túlfilózni dolgokat ennyire.

    A mekis dologról meg annyit: igaza volt az üzletvezetőnek.
    Nem azért vannak ott a székek meg asztalok, hogy ott aludjanak az emberek.
    A fizetővendégek számára van fenntartva.
    Én sem örülnék annak, ha például vennék egy menüt és esetleg nem tudnék leülni mert egy ott alvó egyén elfoglalta a helyet.

  2. McWaine szerint:

    Ja és még, ha annyira le akar ülni az ember biztos találni egy padot valahol.Ott lehet üldögélni, megpihenni nyugodtan.

Vélemény, hozzászólás?

