Hogy változnak az idők…


Ma elmentem a bankba igényelni, az ingyenes készpénz felvételt, amiről a hírek szólnak.

Tehát, bárki kérvényezheti a bankjában, hogy havonta 2x ingyen tudjon készpénzt felvenni, amiért máskülönben pénzt számítanának fel,kezelési költség néven.

Miért kell ezt külön kérni?

Ezt nem nagyon értem, de mindegy nem ez a fontos:D

Kérdezték a családi állapotomat, meg hogy van e gyerekem.

A családi állapotommal nem volt gond,az egyedül álló,az tiszta sor.

Van e gyerekem?

Ebben a korban ez már húzósabb kérdés:D

Pár évvel ezelőtt simán rá vágtam volna, hogy nincs.

Most meg úgy feleltem hogy:

Nem tudok róla hogy lenne, de sosem lehet tudni:D

 

Reklámok

5 thoughts on “Hogy változnak az idők…

  1. McWaine szerint:

    🙂

    Mi közük hozzá amúgy?

  2. McWaine szerint:

    Én most intéztem el.
    Internetbankon keresztül.1 perc volt az egész.Nem kellett sorbaállni,várni.Nem kérdeztek semmit.
    Székben ülve elintéztem az egészet.

Vélemény, hozzászólás?

