Megbüntettek


Megbüntettek, mert állítólag lejárt a diákomon lévő matrica amin 2012/13-as tanév állt.
Nos, én úgy voltam ezzel hogy a 2013-as év még tart, és még tanulok is, szóval 2014-ben majd fogok egy matricát is rá ragasztom arra a kurva igazolványra.
Enyhén ideges vagyok, bocsássatok meg érte..
Ez az egész matricás hülyeség egy dologra, jó hogy fizess.
Szeretnék igazán beszélni az oktatási miniszterrel ez ügyben mert ennek totál nincs értelme.
A diákomat kb 20 évre adták, a matricát meg egyre, ennek semmi értelme nincs.
A diákom érvényét veszti amint át megyek másik iskolába,ami a 2 éves képzés végén meg is történik,akkor mért nem 2 évre adják a diákomat és akkor matrica nem is kell?

Reklámok

7 thoughts on “Megbüntettek

  1. McWaine szerint:

    Mennyire büntettek meg?

    Tanulság?

  2. kelemenbelavagyok szerint:

    Szerintem meg ne az oktatási miniszterrel akarj beszélni, hanem inkább figyelj oda jobban. Engem is nemrég basztak meg ugyanezért és egyből beláttam, hogy tévedtem és szó nélkül fizettem. Legközelebb jobban odafigyelek és kész. Ha mindig mást hibáztatsz, soha nem jutsz 1ről a 2re.
    Azért csak 1 évre/szemeszterre szól a matrica, mert addig (szinte) biztos a tanulói jogviszony. Utána otthagyhatod, kibaszhatnak, lebombázhatják a sulit, stb. Gondolj már bele milyen visszaélések lennének, ha 2-4 éves matricák lennének.

    • Neo szerint:

      De nincs szükség az egész matricás rencerre, tényleg nem érted?
      20 évre adják a diákigazolványt, mikor az okj-s képzések maxiumum 4 évesek.
      Nem érzel ebben némi irrealitást?
      Az egész pusztán azért van mert tudják hogy az emberek nagy része megfeledkezik erről…

  3. McWaine szerint:

    Na befizetted?

    És a tanulság:oda kell figyelni!

  4. McWaine szerint:

    Szól Chuck Norrisnak 😀

Vélemény, hozzászólás?

